کدخبر: ۸۶۵۱

معرفی ۷ تولیدکننده‌ معتبر صنایع روشنایی در ایران

از خانه‌ی کوچک شما گرفته تا کارخانه‌ها، شرکت‌ها، سالن‌ها، ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ، همگی به لطف سازندگان لوازم و تجهیزات روشنایی تولید داخل، روشن و درخشان هستند. اما زمانی‌که صحبت از کیفیت نور لامپ‌ها، کم‌ مصرف بودن و ساخت استاندارد به میان می‌آید؛ تولیدکنندگان زیادی برای انتخاب وجود دارند.

معرفی ۷ تولیدکننده‌ معتبر صنایع روشنایی در ایران

با وجود گزینه‌های زیاد، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک برای پروژه شما مناسب است، احتمالا دشوار باشد.

جای نگرانی نیست! زیرا برای کمک به شما، لیستی از بهترین تولیدکنندگان صنایع روشنایی را آماده کرده‌ایم.

در ادامه با رجوع به سایت جام جم آنلاین، یک لیست ۷ تایی از بهترین تولیدکنندگان صنایع روشنایی معتبر را در اختیارتان قرار می‌دهیم. لطفا تا پایان مطلب با ما باشید.

 لیست ۷ مورد از بهترین شرکت‌های صنایع روشنایی در ایران

آیا به دنبال شرکتی معتبر و موفق در زمینه‌ی تولید انواع تجهیزات روشنایی، لامپ‌های ال ای دی و کم مصرف باکیفیت هستید؟ لیست زیر می‌تواند به شما کمک کند!

 ۷ سازنده به‌نام لوازم و تجهیزات روشنایی در کشور را بشناسید:

1. صنایع روشنایی رزمی

شرکت صنایع روشنایی رزمی با بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع چراغ سقفی روکارLED، انواع چراغ‌های محوطه‌ای، آلومینیومی، سردری، آویز، چمنی، پارکی، باغی، دیواری، سقفی، سر لوله و همینطور انواع لوله، پایه آهنی و آلومینیوم خیابانی با مدیریت ثابت، در لاله‌زار تهران فعالیت می‌کند.

صنایع-روشنایی رزمی

یکی از ویژگی‌های برجسته محصولات این شرکت، کم‌ مصرف‌ بودن با نوردهی عالی است. صنایع روشنایی رزمی انواع ولتاژها را از ۲۶ وات تا ۱۰۲ وات ارائه می‌دهد؛ تا اطمینان حاصل شود که محصولات باتوجه ‌به نیازهای مختلف مشتریان ارائه می‌شوند.

همچنین، این شرکت تنوع زیادی در ابعاد محصولات چراغ سقفی روکار از ۶۰، ۵۰، ۴۰، ۳۳ تا ۲۶ سانتی‌متر دارد؛ به‌طوریکه مشتریان می‌توانند از بین این اندازه‌ها بهترین گزینه را برای فضای خود انتخاب کنند.

محصولات لامپ ال ای دی صنایع روشنایی رزمی با برند آیسان ISUN در بازار به فروش می‌رسد. انواع لامپ LED آیسان از ۸ وات تا ۱۵۰ موجود است. 

2. صنایع برق و روشنایی هدایت گستر

این شرکت در سال ۱۳۹۲ با هدف تأمین و پخش ملزومات برق، روشنایی و ارائه خدمات متنوع و گسترده در این صنعت آغاز به فعالیت کرد. این مجموعه از سال ۹۵ و با راه‌اندازی بخش بازرگانی خارجی خود (واردات قطعات و کالا) توانست گام‌‌های محکم‌تری در راستای پیشرفت صنعت بردارد و فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

صنایع برق و روشنایی هدایت گستر

محصولات این شرکت شامل: انواع لامپ‌های ال ‌ای ‌دی، کم ‌مصرف (فلورسنت)، انواع پنل، براکت، ریسه، پروژکتور، چراغ، هواکش‌های خانگی و صنعتی، انواع کلید مینیاتوری، محافظ جان و تجهیزات برق صنعتی، انواع سیم و کابل و لوازم جانبی نور و روشنایی است. 

3. شرکت افراتاب

اگر در میان تمامی تولید کنندگان انواع ال ای دی در ایران به دنبال با سابقه‌ترین و پرفروش‌ترین برند می‌گردید؛ می‌توان به برند افراتاب اشاره کرد. شرکت افراتاب یکی از شرکت‌های بسیار پر آوازه کشور است، که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز نمود.

شرکت افراتاب

این مجموعه پس از سالها تجربه و ارائه بهترین‌ها به بازار، هم اکنون پیشرو در تولید انواع لامپ ال ای دی در بازار است. افراتاب یکی از برندهای بسیار معروف است که محصولات آن هم اکنون با تولیدات خارجی رقابت می‌کند. 

4. شرکت نور گستران

گروه مهندسی نورگستران با تجربه بیش از 15 سال طراحی، تولید، توزیع و اجرا درعرصه صنعت برق و روشنایی سعی نموده جوابگوی هر نوع سلیقه و درخواست، جهت ارائه محصول و طراحی پروژه‌های مختلف روشنایی و نورپردازی اداری، مسکونی، ورزشگاهی، دانشگاهی، کارگاهی، فرودگاهی، تجاری، بیمارستانی و . . . باشد.

دسته بندی محصولات نور گستران شامل موارد زیر است:

  • پنل و هالوژن و لامپ‌های LED سقفی
  • سیم و کابل، کلید و پریز
  • محصولات نورپردازی نما
  • محصولات نورپردازی و روشنایی ویترین
  • انواع چراغ ریلی
  • انوع آداپتور و ترانس صنعتی
  • شاخه و تیغه‌های 12 و 220 ولتی LED
  • متعلقات، چسب MDF و ریل بست
  • ملزومات برقی 

5. شرکت پارس شعاع توس

پارس شعاع توس با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنایع روشنایی و الکترونیک از جمله انواع پنل‌های ال ‌ای ‌دی سقفی روکار فعالیت می‌کند. این تولید کننده دارای واحد تحقیق و توسعه و گروه کنترل کیفیت بوده و از ۱۲۰۰ نفر نیروی کار تشکیل‌ شده است.

پارس شعاع توس

داشتن تکنسین‌های متخصص، مهندسین، مشاوران و کارشناسان مجرب از مهم‌ترین مشخصات این تولیدی است. 

شرکت پارس شعاع توس دارای خطوط SMT، تزریق پلاستیک افقی و عمودی، دایکات، فلزکاری و پرس، رنگ الکترواستاتیک، دستگاه‌های برش CNC و سالن‌های مونتاژ می‌باشد. شرکت‌های پارس شعاع توس و پارس شعاع تابا با شخصیت حقوقی مجزا، از نظر خط‌مشی کیفی و گارانتی محصولات کاملا یکسان و منطبق بر ضوابط گروه پارس شعاع می‌باشند.

6. شرکت روشنایی رسام

گروه روشنایی رسام، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات نور و روشنایی آغاز کرده و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در این زمینه در کشور پیشتاز است. شرکت رسام تولیدکننده چراغ‌های دفنی، دیواری دکوراتیو، قاب هالوژن، پارکتی، والواشر، نمای ساختمان، درختی و پروژکتور است. کلیه محصولات این شرکت دارای ۲ سال گارانتی است. 

7. صنایع روشنایی مهنام

جزو بهترین شرکت‌های روشنایی در ایران است. فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده و توانسته است با بهره‌مندی از فضای تولیدی مناسب، در بخش تولید صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی موفق عمل نموده و محصولاتی نظیر چراغ‌های خیابانی را با خدماتی مناسب و متعهدانه، به بازار راهی نماید. 

تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات روشنایی ایرانی

بهترین تولیدکنندگان انواع لامپ کم مصرف و چراغ روشنایی کسانی هستند که یک محصول عالی باکیفیت و با قیمت منصفانه ارائه می‌کنند.

در همین راستا شرکت‌هایی که نام برده شده است از جمله: شرکت صنایع رزمی، شرکت افراتاب، شرکت نورگستران، شرکت روشنایی رسام و …، متنوع‌ترین محصولات نورپردازی، از طرح‌های سفارشی گرفته تا گزینه‌های سازگار با محیط زیست مانند: انواع لامپ، چراغ، لوستر، ال ای دی، لوازم الکترونیک و ... را در طرح‌های مدرن و با استاندارد روز تولید و روانه بازار می‌کنند.

در نهایت اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام شرکت برای شما مناسب است؛ یا اگر سؤالی درباره لوازم روشنایی دارید، خوشحال می‌شویم با ما تماس بگیرید، تا به شما کمک کنیم!

 

کدخبر: ۸۶۵۱
ارسال نظر