کدخبر: ۱۰۲۷۷

چمران: حتی یک مورد خرابی در مترو هم نباید باشد

رییس شورای اسلامی تهران با اشاره به خرابی‌های اخیر در مترو، تاکید کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم اما اتفاقات رخ می‌دهد و باید تلاش کنیم به حداقل برسد.

چمران: حتی یک مورد خرابی در مترو هم نباید باشد

به گزارش 24 آنلاین، مهدی چمران روز یکشنبه در ابتدای دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: وقوع حریق در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود اما مسائل فنی و مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است.

وی یادآور شد: تاکید ما این است که چک‌لیست‌ها به صورت مرتب در مترو کنترل شود.

چمران درمورد باغ گیاه شناسی هم گفت: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد اما از یاد نبریم که ارائه این زمین‌ها، وظیفه شهرداری نیست و فقط می تواند همکاری‌ها را برای اخذ مجوزها انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لایحه نرخ بهای بلیت مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود و از سوی دیگر لایحه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بررسی خواهد شد.

چمران با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند، یادآور شد: شورا یک طرح تفصیلی برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری می‌کنیم، گفت: امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد. و قرار شده جلسه بزرگی در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۱۰۲۷۷
ارسال نظر