بازگشت گزینه عجله دارم به تاکسیهای اینترنتی
ر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
![بازگشت گزینه عجله دارم به تاکسیهای اینترنتی](https://static2.24onlinenews.ir/thumbnail/lJpH9Aguxp9l/rAx8rDy4lDstH8fVkAlwk0Dx2GaCyBa7Nrz7KF9Kk19gOuEx8iwRnXNY8WMukS4Om9rhPuXamCH-nXjU4hJ44eBiDmt5P4c-qxnzRQQi1Ug,/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C.jpg)
به گزارش ۲۴ آنلاین،نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان میدهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرمها میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گرانفروشی اعلام کرد و پلتفرمهای تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.
در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمتگذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور ارائه کنند.