کدخبر: ۱۱۴۵۱

با چند مدل از بهترین دوچرخه های برقی شیائومی اشنا شوید

شیائومی را باید یکی از شرکت‌های بسیار معتبر چینی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی دانست که در کنار همه محصولات خود دوچرخه برقی هم تولید می‌کند. دوچرخه‌های برقی این برند همگی طراحی بسیار زیبایی دارند و کیفیتشان هم قابل قبول است.

با چند مدل از بهترین دوچرخه های برقی شیائومی اشنا شوید

از آنجایی که این دوچرخه‌ها دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هم هستند، شما می‌توانید با خریدشان یک وسیله نسبتا ارزان با عمر بالا برای رفت و آمدهای روزمره خود داشته باشید. اما بهترین دوچرخه برقی‌های شیائومی کدام‌اند؟ در این مطلب قصد داریم چند تا از بهترین مدل‌های دوچرخه برقی شیائومی را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید دوچرخه برفی را دارید؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO ZB20

یکی از بهترین مدل‌های دوچرخه که می‌توانید تهیه کنید، ZB20 است. این دوچرخه تاشو لاستیک‌های پهنی دارد و از هر نظر بسیار شبیه به مدل Z20 است. البته این دو وسیله از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند. دوچرخه شیائومی مدل ZB20 یک باتری با ظرفیت 480 وات دارد که برای پیمایش‌های 35 کیلومتری بسیار مناسب است. برای اینکه بتوانید این دوچرخه را از 0 تا 100 شارژ کنید، به 6 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. این مدل همچنین یک موتور 250 واتی چرخ‌های 20 اینچی دارد. موتور را روی چرخ عقب نصب کرده‌اند. از آنجایی که این دوچرخه 28 کیلوگرمی تاشو است، می‌توانید آن را به راحتی هر جا که می‌خواهید حمل کنید.

از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه برقی شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·                 ترمز دیسک سیمی

·                 جنس بدنه این دوچرخه آلومینیوم

·                 وجود یک لامپ ال ای دی در جلو دوچرخه برای ایمنی بیشتر

·                 وجود یک لامپ کلاسیک بر روی عقب دوچرخه

·                 دنده 6 سرعته شیمانو

·                 امکان استفاده تمام مکانیکی یا هیبریدی

 

 

 

دوچرخه دوم تولید شده توسط برند شیائومی تولید و روانه بازار شده و باید نام آن را در این لیست قرار دهیم، مدل HIMO C20 است. این دوچرخه تاشو نیست اما ظاهر آن شباهت زیادی به Z20 دارد. این دوچرخه دارای یک باتری 10 آمپری است و اگر آن را در حالت Eco قرار دهید تا 70 کیلومتر با آن می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید. اما در صورتی که این دوچرخه را در حالت برقی قرار دهید، هر 50 کیلومتر یک بار نیاز به شارژ پیدا می‌کند. شارژ کامل این دوچرخه حدود 6 ساعت طول می‌کشد. مدل HIMO C20 یک موتور 250 وات دارد و سرعت آن نیز حدود 25 کیلومتر برساعت است. این دوچرخه یک صفحه نمایش دارد که انتخاب حالت‌های مختلف را می‌توانید از روی آن انجام دهید. این مانیتور براساس استاندارد IPX5 در برابر گرد و غبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این وسیله می‌توان به ترمز دیسک سیمی، 6 سرعته بودن، لاستیک 20 اینچی، پدال‌های تاشو، چراغ جلوLED، چراغ هشدار قرمز عقب و دسته ترمز آلومینیومی و... اشاره کرد.

دوچرخه

دوچرخه برقی شیائومی مدل  Xiaomi and Qicycle

سومین دوچرخه برقی شیائومی که محبوبیت زیادی در بازار ایران و جهان پیدا کرده، مدل Qicycle EF1 است. این دوچرخه 18 کیلوگرمی، یک بدنه از جنس آلیاژ فلز دارد و چرخ‌های آن نیز 16 اینچی است. باتری این وسیله روی تنه قرار گرفته و کاملا از باران و خورشید در امان است. این باتری 2.5 آمپر ساعت ظرفیت دارد. یعنی شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل آن، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری کنید. شارژ کامل این دوجرخه 3 ساعت زمان می‌برد. شما با دوچرخه مدل Qicycle EF1 می‌توانید در سه حالت حرکت نمایید. در حالت اول تنها از 25 درصد باتری استفاده می‌شود، در حالت دوم 50 درصد ار انرژی لازم را باتری تامین می‌کند و در حالت سوم 75 درصد از انرژی مورد نیاز توسط باتری و 25 درصد دیگر توسط پدال تامین می‌شود.

دوچرخه برقی شیائومی مدل  HIMO C26

دوچرخه محبوب دیگری که توسط شرکت شیائومی تولید شده و باید نامش را در این لیست بیاوریم؛ مدل HIMO C26 است. این وسیله بدنه‌ای از جنس آلومنیوم دارد و سایز چرخ‌هایش نیز 26 اینچ است. وزن کلی دوچرخه را هم باید 25 کیلوگرم دانست. HIMO C26 دارای یک دنده 7 سرعته است که توسط شرکت معتبر شیمانو ساخته شده و سرعت دوچرخه را هم باید 25 کیلومتر بر ساعت دانست. این وسیله یک باتری با ۵۲ سلول لیتیومی دارد که ظرفیتش 10 آمپر ساعت است. این باتری داخل بدنه قرار گرفته و باعث زیباتر شدن دوچرخه شده است. از دیگر ویژگی‌های این کالا می‌توان به سیستم تعلیق جلو (کمک فنر جلو) با ترمز های دیسکی سیم، تایرهای برند کندا با برآمدگی‌های مناسب برای سطوح مختلف، نمایشگر برقی ال سی دی است و... اشاره کرد.

دوچرخه

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C30S

مدل بعدی دوچرخه شیائومی که باید نامش در این لیست قرار گیرد، مدل HIMO C30S است. این دوچرخه اگر چه  ظاهری متفاوت با C26 دارد اما از نظر ویژگی‌های فنی بسیار شبیه به آن است. تنها تفاوت این دو مدل را باید وجود سه دنده جلو و فرمان خمیده در مدل C30   دانست. این دوچرخه دارای یک باتری با ظرفیت 345 وات ساعت است که زمان شارژ کامل آن 5 ساعت طول می‌کشد. این وسیله همچنین یک نمایشگر ال سی دی رنگی دارد که در برابر باران و آب مقاوم است و امکان دیدن اطلاعات کلی دوچرخه از جمله وضعیت باتری، مسافت پیموده شده کل یا نشانگر روشن بودن چراغ ها روی آن وجود دارد. با دوچرخه مدل C30 می‌توانید 25 کیلومتر در ساعت دوچرخه‌سواری کنید که این سرعت براساس استاندارد اروپا طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به 23 کیلومتر وزن، تحمل حداکثر 100 کیلوگرم بار، دنده شیمانو 9 سرعته (C30R) و 18 سرعته (C30S) و پنج سطح کمک موتور الکتریکی اشاره کرد.

کدام دوچرخه شیائومی را بخریم؟

در این مطلب چند مورد از بهترین دوچرخه‌های برقی شیائومی را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید یک دوچرخه برقی از این برند را دارید، این مطلب می‌تواند به کارتان بیایید. به‌طورکلی دوچرخه‌های شیائومی برای کسانی مناسب است که یک وسیله برای رفت و آمدهای روزانه می‌خواهند که قیمت مقرون به صرفه داشته باشد و از نظر امکانات نیز استاندارد و قابل قبول باشد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد؛ حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. 

کدخبر: ۱۱۴۵۱
ارسال نظر