کدخبر: ۱۱۷۸۷

پخش‌کننده لوازم برق صنعتی در لاله‌زار تهران

اگر قصد سفارش و خرید عمده تجهیزات برق صنعتی را دارید؛ احتمالاً این پرسش برای شما ایجاد می‌شود که بورس فروش لوازم برق صنعتی کجاست؟ و در چه صورت می‌توان این تجهیزات را با قیمت کم‌تر و یا به‌صورت عمده تهیه کرد؟

پخش‌کننده لوازم برق صنعتی در لاله‌زار تهران

بورس تجهیزات برق صنعتی لاله‌زار تهران شناخته‌شده‌ترین نام و مرجع در این زمینه است. ازاین‌رو شما می‌توانید لیست پخش‌کنندگان لوازم برق صنعتی را بررسی کرده و اقدام به دریافت مشاوره‌های فنی و یا خرید کنید.

اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید؛ در بررسی و معرفی فروشگاه‌های لوازم برق صنعتی در تهران و شرح راه‌های ارتباطی آن‌ها لطفا در این مطلب 3 دقیقه‌ای همراه ما باشید.

بورس تجهیزات برق صنعتی در لاله‌زار تهران

بازار لاله‌زار تهران که یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین خیابان‌های تجاری این شهر به شمار می‌رود از دیرباز به‌عنوان مرکز خریدوفروش تجهیزات برقی و الکترونیکی صنعتی شناخته شده است.

فروشگاه‌های زیر سه مورد از معتبرترین پخش‌کنندگان لوازم برق صنعتی در لاله زار تهران هستند:

  • آرک هیوندای
  • فروشگاه الکتروشایلی
  • فامکو

این فروشگاه‌ها با ارائه محصولات متنوع و گسترده، هم به نیازهای روزمره پاسخ می‌دهند و هم امکان تهیه تجهیزات تخصصی را برای پروژه‌های بزرگ‌تر فراهم می‌آورند.

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

فروش محصولات برق صنعتی در تهران

1. آرک هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه پخش لوازم برق صنعتی به‌عنوان یکی از پیشگامان بازار لاله‌زار تهران شناخته می‌شود.

این فروشگاه تخصصی، مجموعه‌ای از محصولات برند معتبر هیوندای را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است:

  • کنتاکتورهای هیوندای
  • فیوزهای مینیاتوری اورجینال
  • کلیدهای حرارتی
  • کلیدهای اتوماتیک و بی‌متال
  • تجهیزات تابلو برق هیوندای
  • کلید و پریز صنعتی استاندارد

با تأکید بر کیفیت و اصالت محصولات، آرک هیوندای به‌عنوان مرجعی قابل‌اعتماد برای تأمین انواع لوازم برق صنعتی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین امکان سفارش عمده و دریافت تخفیفات ویژه، این فروشگاه را به انتخابی ایده‌آل برای مشتریان و پیمانکاران بزرگ تبدیل کرده است. آرک هیوندای پخش‌کننده لوازم برق صنعتی با تضمین کیفیت و قیمت مناسب است.

آدرس: تهران، خیابان لاله‌زار جنوبی، رو بروی کوچه بوشهری، پاساژ بزرگ نور، طبقه 3 پلاک 15

شماره تماس: 02133996042 و 02133996043

2. الکتروشایلی

در رده عرضه‌کنندگان انواع لوازم برق صنعتی در بازار تهران، فروشگاه الکتروشایلی با بیش از بیست سال تجربه مدیریتی در زمینه الکترونیک و برق، هدف خود را بر تأمین تجهیزات باکیفیت و به‌صورت مقرون‌به‌صرفه متمرکز کرده است.

به‌عنوان تأمین کننده لوازم برق صنعتی، این فروشگاه انواع محصولات معتبر برندهای بین‌المللی نظیر: هیوندای، اشنایدر الکتریک، زیمنس و سکومک را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند شامل: اینورترها، کلیدهای اتوماتیک، کلیدهای هوایی، کنتاکتورها، چنج اورها و خازن‌ها هستند که همگی برای اطمینان از عملکرد بی‌نقص و افزایش بهره‌وری در سیستم‌های الکتریکی و صنعتی طراحی شده‌اند.

معرفی فروشگاه لوازم برق صنعتی

برای کسانی که قصد خرید و سفارش تجهیزات برق صنعتی را دارند؛ امکان دریافت مشاوره‌های تخصصی در مورد انواع محصولات از طریق پل‌های ارتباطی فراهم است.

آدرس: تهران خیابان فردوسی – کوچه صبح امروز – ساختمان یاس – واحد ۱۴

شماره تماس: 02166170062

3. فامکو

هایپر صنعت فامکو که با نام شرکت فن آوران آریا محور شناخته می‌شود؛ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه تأمین تجهیزات برق صنعتی یکی از مراجع معتبر در صنعت لوازم برق صنعتی در ایران به شمار می‌رود.

این شرکت به عرضه انواع محصولات برقی از جمله: اینورترها، کنتاکتورها، بی‌متال‌ها، درایوها، سافت استارترها، دژنکتورها، کنتاکتورهای خلأ، کلیدهای اتوماتیک کمپکت، کلیدهای هوایی، تابلوهای برق صنعتی و رله‌های حفاظت موتور می‌پردازد.

فامکو با امکان خرید عمده و سفارش آنلاین، نیازهای مشتریان خود را در سراسر کشور به شکل کارآمد و سریع برآورده می‌سازد و ازاین‌رو به یک مرجع قابل‌اعتماد در زمینه لوازم برق صنعتی تبدیل شده است.

آدرس: کیلومتر ۲۱ بزرگراه لشکری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12، هایپر صنعت فامکو

شماره تماس: 02148000049

خرید بهترین محصولات برندهای لوازم برق صنعتی

برندهای لوازم برق صنعتی هرکدام در بازار ایران دارای نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده هستند. خرید لوازم برق صنعتی از مراجع عرضه معتبر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای تضمین کیفیت، امنیت و طول عمر تجهیزات در پروژه‌های صنعتی است.

بازار لاله‌زار تهران، اصلی‌ترین مرکز فعالیت مجموعه‌های پخش‌کننده لوازم برق صنعتی است. فروشگاه آرک هیوندای، فروشگاه الکتروشایلی و فامکو سه مورد از عرضه‌کنندگان معتبر لوازم برق صنعتی در لاله‌زار تهران هستند که محصولات تأیید شده و مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهند.

 

برچسب ها : تجهیزات برق صنعتی تهران,لوازم برق صنعتی در تهران

کدخبر: ۱۱۷۸۷
ارسال نظر