کدخبر: ۸۶۴۹

رصد تخلفات کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی/ فراجا مسئول امنیت انتخابات است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه امنیت انتخابات به خوبی تامین شده است، گفت: بخش اصلی تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۲ به نیروهای فراجا سپرده شده است ولی تمام دستگاه‌های امنیتی پلیس را کمک می‌کنند.

رصد تخلفات کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی/ فراجا مسئول امنیت انتخابات است

به گزارش پایگاه خبری 24، محسن نایبی همزمان با سومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد: روند انتخابات در استان با توجه به گستردگی جغرافیایی، جمعیت و تعداد صندوق‌های اخذ رای طبق جدول زمان بندی به خوبی طی می‌شود.

او ادامه داد: در کنار ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز در استانداری تشکیل شده که کارش از امنیت روانی داوطلب‌ها بویژه در فضای مجازی شروع شده و تا بحث امنیت فیزیکی با وجود تهدیدهایی که وجود دارد، امتداد می‌یابد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: ما ۱۶ شهرستان در استان داریم که بیش از ۶ هزار و ۱۸۱ صندوق رای برای اخذ رای مردم در آنها پیش بینی شده است.

نایبی افزود: حدود پنج هزار از این تعداد صندوق در حوزه انتخابیه تهران که شامل ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس است مستقر می‌شود و برای تمام شعب اخذ رای نیز تمهیدات امنیتی انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران یادآور شد: ایجاد امنیت انتخابات مقدماتی دارد که شامل دستگاه‌های احراز هویت، صندوق، تعرفه و موضات دیگر که به فراخور رویداد باید انجام شود که این اقدامات در شهرستان‌ها صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید کرد: ‌پلیس فتا نیز تمام تخلفات احتمالی کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
کدخبر: ۸۶۴۹
ارسال نظر