کدخبر: ۱۵۵۹۵

استقلال می‌توانست بازی بهتری از خود نشان بدهد

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال بازی خوبی را برابر گل گهر به نمایش گذاشت اما می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کند.

استقلال می‌توانست بازی بهتری از خود نشان بدهد

به گزارش 24 آنلاین، صادق ورمزیار در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر گل‌گهر اظهار کرد: استقلال در این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت، یک نیمه سراسر حمله داشت و تیم گل‌گهر را تقریبا تحت فشار قرار داده بود و یک نیمه به دنبال حفاظت از گل خود بود. در مجموع از نظر امتیازی استقلال خوب بود و نیمه اول بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

وی گفت: البته عقب نشستن و دفاع کردن چیزی جز استرس برای بازیکن، کادر فنی و هواداران استقلال به دنبال نداشت. عاقلانه امتیاز گرفت اما تنها زدن یک گل ریسک بزرگی بود که احتمال داشت هر لحظه رشته‌ها را پنبه کند.

ورمزیار تاکید کرد: بازیکنان ما نیمه دوم می‌توانستند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنند. این توان را در نیمه اول از استقلال دیدیم که هجومی بازی کرد. اگر نیمه دوم روند بازی همانند نیمه اول بود گل‌های بیشتری را می‌توانستیم وارد دروازه حریف کنیم. در مجموع استقلال از تک گل خود به خوبی محافظت کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب روزبه چشمی در این بازی،‌ خاطرنشان کرد: وی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود.

ورمزیار خاطرنشان کرد: جا دارد به بازیکنان و کادر فنی استقلال به خاطر بازی خوبی که برابر گل گهر داشتند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند، خسته نباشید بگویم. امیدوارم استقلال با جام این فصل را به پایان برساند.

بازیکن‌ پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در این دیدار ضعفی هم داشت؟ گفت: هیچ ضعفی نداشت اما بهتر از این می‌توانست بازی کند.

ورمزیار در پایان همچنین در ارزیابی از تیم گل‌گهر گفت: آین تیم بازیکنان جوان و خوبی داشت که خوب فوتبال بازی کردند. هر چند نیمه اول تحت تاثیر استقلال بود اما نیمه دوم فوتبال خوب و حرفه ای ارائه داد و استقلال را تحت تاثیر قرار داد و می‌توانست برای استقلال دردسرساز باشد.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۵۵۹۵
ارسال نظر