کدخبر: ۳۴۳۹

همبازی طارمی تبعید شد

تیم پورتو بازیکنی که با ۲۰ میلیون یورو از براگا را خرید، به تیم ذخیره خود فرستاد.

همبازی طارمی تبعید شد

به گزارش پایگاه خبری 24، در شروع فصل جدید پورتو به منظور تقویت خط دفاع خود دیوید کارمو را از براگا جذب کرد و این مدافع که به عنوان بهترین مدافع جوان پرتغال شناخته می‌شد، در تیم جدیدش گویا فوتبال را از خاطر برده است!

او در ۷ بازی از آغاز در ترکیب پورتو بود تا اینکه در بازی هفته یازدهم لیگ پرتغال در شرایطی که تیمش بازی را دو بر یک از ویتوریا گیمارش برده بود، به‌تندی مورد انتقاد هواداران و سرمربی تیم قرار گرفت؛ بعد از تعویض شدن په‌په به دلیل مصدومیت، عملکرد او جای هیچ توجیهی نداشت. او از ۳۸ پاسش ۲۰ پاس صحیح به مقصد رسیده بود و هیچ دوئلی را نبرده بود تا پورتو به سختی این سه امتیاز را کسب کند.

حالا طبق ادعای رسانه‌های پرتغالی این بازیکن با نظر کونسیسائو از تیم اصلی به تیم B فرستاده شد تا پس از اینکه شرایط خود را بهبود بخشید، دوباره به تیم اصلی برگردد. 
ساختار باشگاه پورتو بر مسیری استوار است تا همیشه بازیکنانی که در تمرینات متوسط هستند و یا از انگیزه کافی برخوردار نیستند، جایی در تیم اصلی نداشته باشند.

اکنون یاران مهدی طارمی در پورتوی پرتغال از آغاز فصل با ۳۱ امتیاز از بنفیکای ۳۳ امتیازی و اسپورتینگ لیسبون ۳۴ امتیازی که صدرنشین پرتغال است، عقب‌تر هستند و کونسیسائو خودش به خوبی از مشکلات مختلفی که برای تیمش به وجود می‌آورند آگاه است.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۴۳۹
ارسال نظر