کدخبر: ۳۶۷۷

ترکیب استقلال در مقابل گل‌گهر مشخص شد

استقلال با انجام سه تغییر نسبت به دیدار برابر نساجی، به مصاف میزبان خود گل گهر سیرجان می رود.

ترکیب استقلال در مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری 24، در یکی از دیدارهای مهم هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر، استقلال در سیرجان به مصاف گل گهر می رود. تیم جواد نکونام که با یک بازی بیشتر و فاصله یک امتیازی نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، برای حفظ این جایگاه، به دنبال پیروزی در بازی سخت خارج از خانه است.

سرمربی آبی پوشان نسبت به جدال قبلی برابر نساجی، سه تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است که طی آن، امید حامدی فر، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی به جمع نفرات اصلی اضافه شده اند.

مأموریت دشوار سیدحسین در سیرجان
حسینی برای ثبت نهمین کلین شیت خود در این فصل، کار سختی را پیش رو دارد. سنگربان و کاپیتان آبی های پایتخت در دو تجربه قبلی بازی در سیرجان، نتوانسته است دروازه اش را بسته نگه دارد و امروز به دنبال رقم زدن این اتفاق است.

مثلث خط دفاعی با صالح 
دست نکونام در خط دفاعی بسته است و او به ناچار از صالح حردانی در پست فول بک راست و به عنوان سومین مدافع استفاده می کند. این بازیکن امروز در کنار چشمی و سهرابیان انجام وظیفه می کند. آرمین که سه فصل در گل گهر بازی کرده و کاملا با جو این تیم آشناست، به دنبال درخشش برابر تیم سابقش است.
بازگشت حامدی فر
امید حامدی فر که بازی قبل را به دلیل محرومیت از دست داده بود، باز هم مورد اعتماد نکونام قرار گرفته و از ابتدا به میدان می رود. مهدی مهدی پور به عنوان طراح اصلی ضربات کاشته و ایستگاهی تیم و نظم دهنده به خط میانی استقلال، از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. آرش رضاوند نیز که در بازی های قبل عملکرد خوبی داشته، دیگر بازیکن حاضر در ترکیب اصلی است.

یامگا و خاطرات خوش از رقیب محبوب
کوین یامگا در تقابل هایش با گل گهر، همواره جزو بازیکنان برتر زمین بوده است. او امروز نیز در پی تکرار گلزنی هایش مقابل سیرجانی هاست. ابوالفضل جلالی هم پس از ثبت یک گل و یک پاس گل مقابل نساجی، امروز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

خط حمله استقلال زیر و رو شد
مهرداد محمدی در بازی قبل برابر نساجی، کار را از روی نیمکت آغاز کرد و با ورود به زمین، هم گل زد و هم پاس گل داد. او امروز به ترکیب اصلی بازگشته و نکته جالب اینکه بلانکو نیز از جمع نفرات اصلی خارج شده و آرمان رمضان از ابتدا بازی می کند.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر گل گهر:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – ابوالفضل جلالی – کوین یامگا – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۶۷۷
ارسال نظر