کدخبر: ۴۷۹۹

آقای ژاوی تیمت مشکل دارد!

پیروزی ۲-۱ بارسلونا در بازی دیشب برابر لاس پالماس، یازدهمین پیروزی متوالی آنها با اختلاف یک گل بود!

آقای ژاوی تیمت مشکل دارد!

به گزارش پایگاه خبری 24، بارسلونای این فصل مشکلات زیادی دارد. از مشکلات مالی و مصدومیت بازیکنان گرفته تا مشکلات فنی موجود در زمین. آخری در این فصل بیشتر از بقیه جلب توجه کرده است.

ژاوی مشکلات تیمش را به کمبود اعتماد به‌نفس و روحیه بازیکنان ربط داده است و دلیل اصلی بحران در بارسلونا را این موارد می‌داند. او چندین بار در صحبت‌هایش در مورد تیم اذعان کرده که فقط پیروزی و به‌دست آوردن روحیه مهم است و بازی باکیفیت بعدها از راه خواهد رسید.

مشکل بارسا اما به‌نظر جدی‌تر از این حرف‌هاست. آنها ۱۱ بازی است که نتوانسته‌اند با اختلاف بیشتر از یک گل پیروزی شوند و همه ۱۱ برد قبلی آنها با اختلاف یک گل بوده است.

به نظر ژاوی مشکلات در خط حمله دلیل اصلی این موضوع است اما بعید است مشکلات خط دفاعی این تیم کمتر از خط حمله باشد. در چند بازی گذشته آنها همواره بر روی اشتباهات دفاعی بازیکنان گل خورده‌اند و همین باعث شده است تیم حریف دفاعی‌تر بازی کند و خط حمله که مشکلات زیادی هم دارد نتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند.

آخرین برد آنها با اختلاف بیشتر از یک، به هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و برد ۵-۰ مقابل رویال آنتورپ برمی‌گردد. اکنون چند ماه از آن گذشته اما تیم ژاوی نتوانسته برد دیگری مشابه این پیروزی کسب کند. ژاوی در نشست خبری پس از بازی دیشب از خبرنگاران انتقاد کرد و گفت آنها فقط درباره نکات منفی تیم صحبت می‌کنند، اما وضعیت بارسا به‌نظر بسیار نگران‌کننده است و نکات منفی به قدری پررنگ هستند که نمی‌شود آنها را نادیده گرفت.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۴۷۹۹
ارسال نظر