کدخبر: ۷۴۵۴

هوانگ این بئوم: برابر اردن با نهایت قدرت به میدان می‌رویم

ملی‌پوش فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری قبل از بازی با اردن گفت: بازی سختی پیش رو داریم و پیش از این هم برابر اردن بازی کردیم. ما به دنبال صعود به فینال هستیم.

هوانگ این بئوم: برابر اردن با نهایت قدرت به میدان می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری 24، در نخستین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ملی فوتبال اردن و کره‌جنوبی به مصاف هم ‌می‌روند. هوانگ این بئوم، بازیکن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری قبل از بازی با اردن گفت: بازی سختی پیش رو داریم و پیش از این هم برابر اردن بازی کردیم. ما به دنبال صعود به فینال هستیم. قبول داریم که گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم اما در عوض گل‌های زیادی هم زده‌ایم و این نشان می‌دهد که تیم خوبی هستیم.

او ادامه داد: ما شخصیت بزرگی داریم و می‌توانیم جای خالی هر بازیکنی را پر کنیم. این توانایی را داریم که در بازی پایانی به میدان برویم و برای رسیدن به این هدف به میدان می‌رویم. در فوتبال فشار طبیعی است و ما هم چنین فشاری را احساس می‌کنیم اما مهم اعتماد و باوری است که بازیکنان ما به خود دارند.

هوانگ این بئوم در پایان گفت: در دیدار برابر اردن با نهایت توان و قدرت خود به میدان می‌رویم و می‌توانیم پایان خوشی را رقم بزنیم.

در دیگر بازی این مرحله دو تیم قطر و ایران چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۷۴۵۴
ارسال نظر