کدخبر: ۷۵۶۳

حضور رئیس‌جمهور در قطر برای تماشای فینال جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست

وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حضور رئیس‌جمهور در قطر برای تماشای فینال جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری 24، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ۱۷ بهمن کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. 

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان گفت: این مراسم به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) بود که حضور جامعه ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و سایر نفرات در حرم مطهر  نشان‌دهنده آن است که جامعه ورزش بعد از ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب می گذرد هنوز به ارزش های انقلاب پایبند هستند. ان‌شاءالله بتوانیم رهرو خوبی برای نظام، انقلاب و امام جامعه امروز مقام معظم رهبری باشیم.

وی افزود: جامعه ورزش همانند سایر اقشار جامعه امام را همواره دوست داشتند و دارند و برای آرمان‌های امام ارزش قائل هستند. این که جامعه ورزش در میادین مختلف حضور پیدا می‌کند و در میادین بین المللی با مدال هایی که کسب می‌کنند، همواره نسبت به ارزش های انقلاب پایبندند و سبب تقویت انقلاب می شوند.

وزیر ورزش در پایان درباره حضور رئیس جمهور در قطر برای تماشای بازی فینال خاطرنشان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. من خودم برای فینال حضور پیدا می کنم اما هنوز حضور رییس جمهور برای تماشای فینال جام ملت های آسیا مشخص نیست. البته دعوت شدند اما هنوز مشخص نیست در فینال بازی های جام ملت های آسیا حضور پیدا کند یا خیر. اجازه بدهید فردا تیم ملی از بازی با قطر با موفقیت و سربلندی بیرون بیایند و بعد از راهیابی به مرحله فینال، آن زمان تصمیم گیری می‌شود که به قطر خواهند رفت یا خیر.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۷۵۶۳
ارسال نظر