کدخبر: ۲۰۸

شکنجه و قتل دختر ۱۹ ساله به دست پدر

مرد افغان وقتی دخترش را ترک موتور مرد ایرانی دید، او را شکنجه کرد و به قتل رساند، متهم به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

شکنجه و قتل دختر 19 ساله به دست پدر

به گزارش پایگاه خبری 24، مرد ۵۵‌ ساله به نام بصیر شامگاه 18 تیر امسال 2 دختر جوانش را در خانه‌شان در شهرک ولیعصر(عج) تهران زندانی کرد و بعد از شکنجه آنها، حناز 19 ساله را به قتل رساند.

با صحنه‌سازی قصد داشت ماجرا را خودکشی نشان دهد که ناکام ماند. 

متهم پس از افشای راز قتل گفت‌: قصد قتل نداشتم، می‌خواستم دخترم حناز و خواهرش را آن‌قدر کتک بزنم که فلج شوند و دیگر نتوانند از خانه بیرون بروند و با مردی غریبه در ارتباط باشند.

دخترم قربانی غیرت من شد. مرد ایرانی که نگهبان پارک محله‌مان است، دو دخترم را فریب داده و عاشق خود کرده بود. آخرین بار دخترم را ترک موتور مرد ایرانی دیدم و غیرتم به جوش آمد . از مرد ایرانی خواستم به خواستگاری دخترم بیاید اما نیامد.

شب حادثه دخترانم قصد داشتند به دیدن آن مرد بروند که در اتاق زندانی شان کردم. بعد کتکشان زدم . نفهمیدم چطور حناز را خفه کردم.

پس از تایید سلامت روانی متهم و اخذ آخرین دفاع پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قرار است متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در شعبه یازدهم محاکمه شود.

منبع: رکنا
کدخبر: ۲۰۸
ارسال نظر