کدخبر: ۹۴۲۷

طحان نظیف: شاهد ازدحام جمعیت در شعب رأی‌گیری بودیم

سخنکوی شوای نگهبان گفت: شاهد ازدحام جمعیت در شعب رأی‌گیری بودیم و از مردم درخواست داریم که فرآیند رأی‌گیری به ساعات پایانی نیندازند.

طحان نظیف: شاهد ازدحام جمعیت در شعب رأی‌گیری بودیم

به گزارش 24 آنلاین، هادی طحان نظیف امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) ضمن حضور در وزارت کشور گفت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم در جشن بزرگ ملی حضور داشته باشیم. از ماه‌ها قبل عوامل اجرایی اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان و دستگاه‌های انتظامی تدابیری در نظر گرفته بودند و از زمان شروع رأی‌گیری مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی افزود: گزارش تخلف خاص نداشتیم اما موارد جزئی مثلاً در مورد تاخیر در برخی شعب مواردی گفته شد که در همان دقایق اول حل شد، که این موارد طبیعی است. در مورد امنیت هم مشکل نداشتیم. در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار نفر کار امنیت انتخابات را برعهده دارند و رأی‌گیری به صورت معمول و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

طحان نظیف در ادامه تصریح کرد: فرآیند رأی‌گیری در حال طی شدن است و در ۴ حوزه که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، روند به صورت رضایت‌بخش در جریان است. شاهد ازدحام جمعیت در شعب رأی‌گیری بودیم و از مردم درخواست داریم که فرآیند رأی‌گیری به ساعات پایانی نیندازند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره آمار رأی‌دهندگان خاطرنشان کرد: اعلام آمار زود است اما میزان مشارکت نسبت به انتخابات مجلس یازدهم بهتر بوده است. حسب گزارش‌های میدانی که از نقاط مختلف کشور داشتیم انتخابات در حال انجام است و در برخی شعب شاهد ازدحام جمعیت بودیم. همچنین وزارت کشور میزان تعرفه‌ها را اطلاع دارد و مشکلی در این مورد نداریم، تعرفه به اندازه کافی وجود دارد اما چنانچه تعداد رأی‌دهندگان در شعبه‌ای بیشتر بود می‌تواند درخواست تعرفه بدهد.

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: ۹۴۲۷
ارسال نظر