کدخبر: ۱۲۰۲۳

انریکه: قطعا می‌توانیم جبران و صعود کنیم

سرمربی پاری سن ژرمن باوجود شکست در دیدار رفت برابر بارسلونا به صعود تیمش به دور بعد بسیار امیدوار است.

انریکه: قطعا می‌توانیم جبران و صعود کنیم

به گزارش 24 آنلاین، پاری سن ژرمن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ‌ قهرمانان اروپا یک نتیجه ناامید کننده را به دست آورد و در پارک دو پرنس با نتیجه ۳ بر ۲ برابر بارسلونا شکست خورد.

به نوشته اکیپ، لوییس انریکه باوجود شکست تیمش در این بازی به صعود امیدوار است.

سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: واضح است که این شکستی بود که نمی خواستیم. ما لحظات خوبی داشتیم و با تیم خوبی روبه‌رو شدیم. در نیمه دوم به خوبی پرس کردیم اما آن‌ها خوب بودند و دو گل به ثمر رساندند.

 انریکه ادامه داد: بازی هفته آینده یک فینال است و برای صعود به دور بعد باید پیشرفت کنیم و بهتر ظاهر شویم. شما به بازی‌های یک‌چهارم نگاه کنید و به خوبی متوجه می‌شوید که همه بازی‌ها جذاب و پر گل بودند و این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها بزرگ و در سطح بالا هستند. ما فرصت برای زدن گل سوم را داشتیم اما بدشانس بودیم و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

 او در مورد این که آیا تیمش می‌تواند در بازی برگشت (به مسابقات) برگردد یا خیر؟ تاکید کرد: شک ندارم که می توانیم اختلاف را برگردانیم. ما در لیگ فرانسه در بازی‌های خارج خانه شکست نخورده‌ایم‌ و این نشان می‌دهد که می‌توانیم در خانه بارسلونا هم پیروز شویم.

وی در مورد کیلیان ام‌باپه گفت: من در مورد بازیکن خاصی  صحبت نمی‌کنم و تنها باید بگویم چیزهای زیادی را دیده‌ایم که نیاز به پیشرفت دارد.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: از نظر تاریخی، بارسلونا بزرگ‌تر است. آن‌ها پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند. من هرگز نگفتم که آن‌ها شانس بیش‌تری برای پیروزی دارند و صعود می‌کنند. ما برای پیروزی به نوکمپ می‌رویم و به هدف خود خواهیم رسید. باور کنید که می‌توانیم به پیروزی برسیم.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۲۰۲۳
ارسال نظر