کدخبر: ۴۵۸۵

ستاره سابق یونایتد به لیورپول طعنه زد؛ قهرمان نخواهید شد

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هنوز هم معتقد است که لیورپول قهرمان این فصل لیگ برتر نخواهد بود.

ستاره سابق یونایتد به لیورپول طعنه زد؛ قهرمان نخواهید شد

به گزارش پایگاه خبری 24، پیروزی دوشنبه شب لیورپول برابر نیوکسل در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که این تیم با سه امتیاز اختلاف نسبت به استون ویلا همچنان در صدر جدول بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در چند هفته اخیر عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این روند را در ماه‌های پیش رو حفظ کنند و جام قهرمانی رقابت‌های این فصل را بالای سر ببرند.

با این حال، غیبت یک‌ماهه محمد صلاح به دلیل حضور در اردوی تیم ملی مصر و رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ممکن است به ضرر این تیم تمام شود و کار را برای آنها در دیدارهای حساسی که در این مدت در پیش دارند دشوار کند.

عملکرد نه چندان خوب دیگر مهاجمان این تیم باعث نگرانی هواداران شده و نویل هم معتقد است که همین موضوع مانع از قهرمانی لیورپول در رقابت‌های این فصل خواهد شد.

نویل در پادکست اختصاصی‌اش با اشاره به این موضوع گفت: "من فکر نمی‌کردم که لیورپول توانایی حضور در کورس قهرمانی این فصل را داشته باشد و الان هم فکر نمی‌کنم بتواند در این کورس بماند، تردیدی که دارم به خاطر کودی خاکپو، داروین نونیز و لوئیز دیاز است اما کلوپ ثابت کرده که مربی متفاوتی است."

منبع: ورزش3
کدخبر: ۴۵۸۵
ارسال نظر