کدخبر: ۱۵۸۴۵

هر آنچه باید درباره پاساژ اینترنتی شناسا بدانید

 

لوازم یدکی خودرو

با توجه به‌ افزایش کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار، فروشگاه اینترنتی شناسا با هدف عرضه محصولات معتبر و باکیفیتی که دارای هولوگرام شناسا نیز هستند، توانسته مشتریان زیادی را به جذب کند. تامین کنندگان و مصرف کنندگان قطعات خودرو می توانند محصولات خود را در این بازار اینترنتی عرضه یا خریداری کنند. این مطلب به منظور آگاهی شما از فعالیت ها و خدمات این مجموعه توانمند و مبتکر تدوین شده است.

معرفی پاساژ اینترنتی شناسا

مجموعه خلاق و شایسته شناسا در سال ۱۳۹۰ به‌ جهت عرضه انواع لوازم یدکی باکیفیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. بعد از تلاش‌ ها و همکاری با فعالان در حوزه ساخت و پخش قطعات یدکی انواع خودرو و ماشین آلات، سرانجام در سال ۱۳۹۴، این مجوعه مفتخر به نصب هولوگرام منحصر به خود در محصولات قابل عرضه شد.

این هولوگرام که روی ۱۳۰ برند معروف و به ‌نام نصب شده است، نمادی برای اصالت کالا و شفاف ‌سازی در بازاری است که به سختی می توان کالای اصل را از تقلبی تشخیصداد. هرکجا که این لوگو و برچسب را مشاهده کردید، می‌توانید با اطمینان خاطر محصول مد نظر را خریداری کنید، چراکه تیم کنترل کیفی در مجموعه شناسا به طور دائم در حال بررسی کیفیت و کارایی انواع لوازم یدکی و قطعات خودرو هایی است که در این مجموعه عرضه می شوند.

ویژگی های پاساژ اینترنتی شناسا

انواع لوازم یدکی ماشین

شما در این سایت و در مجموعه توانمند و روبه‌رشد شناسا ویژگی هایی را مشاهده می کنید که این مجموعه را متمایز از سایر فروشگاه های مشابه کرده است. مشخصه های مثبت شناسا عبارت اند از:

  • آگاهی از اسامی فروشندگان برتر: شما به عنوان مصرف کننده با مراجعه به این سایت می توانید اسامی فروشندگان برتر و تامین کنندگان قطعات یدکی خودرو را مشاهده کنید.
  • اعلام تخفیفات: در سایت شناسا برخی از محصولات به دلایل مختلف شامل تخفیفات ویژه ای می شوند که خرید آن ها بسیار به صرفه است.
  • خرید آنلاین و مطمئن: با خرید آنلاین محصول از این مجموعه در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید و خیالتان بابت اصالات کالا و امنیت اطلاعاتتان راحت است.

مهم‌ ترین اهداف پاساژ اینترنتی شناسا چیست؟

مجموعه بزرگ و مبتکر شناسا ابتدا هدفی جز فروش و پخش لوازم یدکی خودرو نداشت، اما به مرور با گسترش و توسعه کار و تامین زیرساخت های مختلف برای ارتباطات بیشتر و تشکیل تیمی قوی‌ با آگاهی و دانش بالاتر، اهداف خود را تغییر ک توسعه داده است که عبارت‌ اند از:

  • اهداف راهبردی
  • توسعه خدمات و عرضه کالا به صورت غیرحضوری و در بستر اینترنت
  • شناساندن بیشتر برند شناسا از طریق عرضه کالا های اصلی و مرغوب
  • رعایت حقوق تولید کنندگان و عرضه کنندگان داخلی و اصلی و مشتریان هدف
  • دستیابی به سطح بالایی از امنیت اطلاعاتی در بخش‌ های سخت افزاری و نرم افزاری
  • ایجاد روندی موثری در بخش توسعه و تحقیق
  • تشخیص و اطلاع از نیازهای صاحبان نفع و توسعه در نحوه ارائه خدمات به منظور رضایت بیشتر آن ها
  • به‌کارگیری و آموزش نیروی انسانی متخصص و کاربلد

در پاساژ اینترنتی شناسا چه خدماتی به طور مستقیم ارائه می‌ شوند؟

خدمات ارائه شده در مجموعه شناسا در راستای رضایت مصرف کنندگان و اطمینان آن ها به محصولات است. در ادامه خدماتی که به طور مستقیم توسط این مجموعه ارائه می شوند را شرح داده ایم.

فروش هولوگرام

هولوگرام شناسا نمادی برای تایید اصل بودن و کیفیت بالای لوازم یدکی و قطعات ارائه شده از این مجموعه است. بیش از ۱۵۰ برند معتبر و شناخته‌شده شده بازار، این هولوگرام را روی کالاهای های خود نصب کرده اند. تولید کنندگان یا بازرگانان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت و خرید هولوگرام شناسا که نمایانگر اصالت کالا است، اقدام کنند.

فروش کد شناسا

تولید کنندگان و بازرگانان که محصولات خود را با هولوگرام مختص به برند خود عرضه می‌کنند، می توانند برای بهره‌بردن از حمایت و پشتیبانی شرکت شناسا، کد شناسا که قابل استعلام است، را خریداری کنند.

شناسا، واسطه ای بین مصرف کننده و تولید کننده

تولید کنندگان و تامین کنندگان قطعات یدکی انواع خودرو های سبک و سنگین برای فروش محصولات خود می توانند در سایت شناسا، کالای خود را به فروش برسانند. از طرفی مصرف کنندگان نهایی که مکانیک ها یا خرده فروش ها هستند نیز می توانند قطعات یدکی را به صورت خرده یا عمده از این سایت خریداری کنند.

گارانتی قطعات

برای هر مصرف کننده ای گارانتی و پشتیبانی فروشنده از قطعات عرضه شده اهمیت زیادی دارد. پاساژ اینترنتی شناسا برای جلب رضایت مصرف کنندگان و آسودگی خاطر آن ها، تمامی محصولات عرضه شده در این سایت را گارانتی می کند. این خدمت در راستای مبارزه با کالا های قاچاقی است که به طور غیر قانونی وارد کشور می شوند.

نظرسنجی از مشتریان

شرکت شناسا برای اطلاع از نظر خریداران، بهبود و توسعه مجموعه، امکان نظرسنجی و دریافت انتقادات یا پیشنهادات را از طریق سامانه پیامکی خود فعال کرده است.

خدمات غیر مستقیم پاساژ اینترنتی شناسا کدام اند

علاوه بر خدماتی که شرکت شناسا به طور مستقیم ارائه می دهد، امکانات و خدماتی هم به طور غیر مستقیم برای مشتریان و مصرف کنندگان در نظر گرفته است که عبارت اند از:

  • خدمات بیمه: این شرکت با بیمه آسماری قرارداد دارد و خدمات خود را در قالب بیمه های تکمیلی و عمر به مشتریان و سهامداران عرضه می کند.
  • مشاور حقوقی: سهامداران و مشتریان در صورت نیاز به مشاوره می توانند به صورت تلفنی یا حضوری با کارشناسان سایت شناسا در ارتباط باشند.
  • خدمات آموزشی: پاساژ اینترنتی شناسا جهت آگاهی در حوزه لوازم یدکی انواع خودرو کلاس های آموزشی رایگان برای علاقه مندان برگزار می کند.
  • امکان تبلبغات در سایت: تمامی تولید کنندگان قطعات یدکی می توانند محصولات خود را در سایت و صفحه مجازی شناسا تبلیغ کنند.

همه چیز راجع به هولوگرام شناسا

هولوگرام فروشگاه اینترنتی شناسا

یکی از خدمات پاساژ اینترنتی شناسا عرضه هولوگرام به تامین کنندگان قطعات یدکی است. این هولوگرام از کاغذ لایه ای تشکیل شده است که در صورت باز کردن آن از کالا، باطل می شود. برای جلوگیری از تقلب و تعویض قطعات داخل بسته، در بسته بندی هایی که از ۲ طرف باز می شوند، هولوگرام باید در هر ۲ سمت بسته چسبانده شود.

هولوگرم یک کد آشکار و یک کد پنهان دارد. کد پنهان را باید از زیر اسکرچ مشاهده کنید. اگر کد پنهان را به شماره ۱۰۰۰۰۹۰ پیامک کنید، تمام اطلاعات کالا که شامل نام برند، سال تولید و مدل قطعه است، را دریافت خواهید کرد.

در هولوگرام های جدید ۲ Qr Code مشاهده می کنید که اولی اطلاعات شرکت شناسا و دومی که زیر اسکرچ است، اطلاعات مربوط به محصول و قطعه را نشان می دهد. Qr Codeدوم مانند کد پنهان فقط یک‌بار قابلیت استعلام دارد. برای استعلام Qr Code می توانید برنامه استعلام کد های Qr را دانلود کنید و دوربین گوشی را روی این کد تنظیم کنید. انواع هولوگرام تایید اصالت در شرکت شناسا عبارت اند از:

  • سایز VS 40 x20mm
  • سایز S 50 x 25 mm
  • سایز M 60 x 30mm
  • سایز L 70 x 35mm
  • سایز XL 80 x 40mm

جمع بندی

پاساژ اینترنتی شناسا مجموعه ای است که محصولات و قطعات یدکی خودرو های مختلف را از تامین کنندگان برتر و معتبر جمع آوری کرده است و در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می دهد. نشان هولوگرام این مجوعه روی بسته بندی محصولات، مهر تاییدی بر اصالت و کیفیت محصولات شرکت شناسا است. با خرید قطعات داخلی یا خارجی از این مجموعه، گارانتی و خدمات فروش آن را نیز دریافت خواهید کرد.

کدخبر: ۱۵۸۴۵
ارسال نظر