کدخبر: ۱۶۲۴۵

تغییرات مدیریتی در شورای فرهنگ عمومی

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در واکنش به خبر منتشر شده صبح امروز در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر تغییر عده‌ای از مدیران این شورا، این موضوع را تغییرات درونی مطرح کرد و گفت: گردش افراد، نافی توانمندی آنها نیست.

تغییرات مدیریتی در شورای فرهنگ عمومی

به گزارش 24 آنلاین، صبح امروز خبری با عنوان «تغییرات گسترده در شورای فرهنگ عمومی کشور» در حالی در کانال‌های خبری دست به دست می‌شد که عده‌ای آن را بر خلاف بخش‌نامه اعلام شده از سوی محمد مخبر - سرپرست ریاست جمهوری ـ به دستگاه‌های اجرایی کشور مبنی بر خودداری از هرگونه تغییر در ساختارهای سازمانی، جابه جایی نیروی انسانی و نقل و انتقال اموال دولتی، اعمال آیین‌نامه جدید و هرگونه اقدامات خارج از ضوابط و مقررات دانستند.

این تغییرات در ترکیب مدیریتی شورا و در بخش دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس رخ داده است. موضوعی که واکنش سریع دبیر شورای فرهنگ عمومی را در پِی داشت.

عاطفه خادمی - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ـ پیش از ظهر روز یکشنبه - ۲۰ خرداد در تازه‌ترین اظهارات خود در دیدار با کارکنان شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مُد و لباس با تاکید بر اینکه مدیران گذشته سرمایه‌های ماندگار یک مجموعه هستند، بیان کرد: نیاز است با به کارگیری افراد توانمند، در پست‌های جدید پویایی یک مجموعه را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: تغییرات مدیریتی در کارگروه ساماندهی مد و لباس و شورای فرهنگ عمومی برای ایجاد ظرفیت‌های جدید مدیریتی و پیشرفت بیش از پیش این ۲ نهاد انجام خواهد شد.

سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور استفاده بهینه از توانمندی‌ها، قابلیت و استعدادهای افراد بر اساس اصول شایسته‌سالاری و عدالت محوری را خط‌مشی فعالیت‌های پیش‌روی شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور عنوان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: نسبت جایگاه شورای فرهنگ عمومی با شورای عالی انقلاب فرهنگی، احیای شأن شورای فرهنگ عمومی، فعال‌سازی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها و توجه ویژه به ظرفیت نیروی انسانی شورا و کارگروه‌ها از برنامه‌های اصلی شورای فرهنگ عمومی در دوره مدیریت جدید است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۶۲۴۵
ارسال نظر