کدخبر: ۳۴۳۳
انریکه:

از من انتقاد می‌کنید، بازدید بیشتری می‌گیرید!

لوئیس انریکه بعد از برد پی‌اس‌جی برابر متز بار دیگر به منتقدانش حمله کرد و گفت که برای چند کلیک بیشتر، به او معترض هستند.

از من انتقاد می‌کنید، بازدید بیشتری می‌گیرید!

به گزارش پایگاه خبری 24، پی‌اس‌جی شب گذشته موفق شد در پارک دو پرنس با نتیجه 3-1 از سد متز عبور کند و آخرین بازی سال 2023 را با برد پشت سر بگذارد. این برد به پاریسی‌ها اجازه داد تا با پنج امتیاز اختلاف از نیس در صدر بمانند و اکنون خود را مهیای بازی‌های مهم سال 2024 از جمله سوپرجام فرانسه خواهند کرد.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت: «وقتی با تیمی مانند متز روبرو می‌شوید که برای خطرناک بودن به توپ نیاز ندارد، از همان دقیقه اول باید تمرکزمان را حفظ کنید و می‌دانستیم که به ثبات نیاز داریم. امیدوار بودیم که حریف خسته شود تا خطوط دفاعی آنها شکسته شود. این کاری بود که ما انجام دادیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی امروز بودیم.»

انریکه ادامه داد: «پایان سال 2023 با اختلاف 5 امتیازی نسبت به تیم دوم در جدول رده‌بندی کافی است اما من مربی پرتوقعی هستم. کادر من نیز همین‌طور است، ما نمی‌خواهیم به صدرنشینی راضی باشیم. اول بودن برای ما کافی نیست، ما می‌خواهیم تمام عناوین را کسب کنیم و بنابراین هنوز باید پیشرفت کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم به خوبی استراحت کنند و با باتری‌های شارژ شده برگردند.»

انریکه پاسخی هم برای منتقدانش داشت: «مهم نیست منتقدان در مورد من چه می‌گویند. من همیشه در باشگاه‌های بزرگ کار کرده‌ام و به فشار کار در باشگاه‌های بزرگ و انتقادات عادت کرده‌ام. حتی زمانی که نتایج مثبتی به دست می‌آید نیز ما در معرض انتقاد هستیم. اغلب آنها حتی دروغ هستند، آنچه امروز مهم است، کلیک‌ها هستند.»

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۴۳۳
ارسال نظر