کدخبر: ۸۰۳۰

دو ستاره سپاهان علیه ناکامی در تیم ملی و متحد برای موفقیت در آسیا

دو مهاجم گلزن تیم فوتبال سپاهان از امیدهای اصلی کادر فنی و هواداران این تیم برای درخشش در بازی با الهلال هستند.

دو ستاره سپاهان علیه ناکامی در تیم ملی و متحد برای موفقیت در آسیا

به گزارش پایگاه خبری 24، تیم فوتبال سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ و تنها شانس کشورمان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان باید شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ بهمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از تیم الهلال عربستان در ورزشگاه نقش جهان میزبانی کند.

مورایس و شاگردانش امیدوارند تا در این بازی با اتکا به حضور هوادارانشان بتوانند دست پُر از زمین خارج شوند. رضا اسدی و شهریار مغانلو دو مهاجم گلزن سپاهان که در لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور داشتند اکنون این فرصت را دارند تا تجربه تلخ حضور در جام ملت‌ها را به فراموشی بسپارند و همراه با سپاهان به موفقیت در آسیا فکر کنند.

این دو بازیکن در مرحله گروهی ۳ گل برای زردپوشان به ثمر رساندند و یکی از اصلی ترین مهره‌های مورایس برای خط هجومی سپاهان به شمار می‌روند. اسدی و مغانلو علاوه بر درخشش در آسیا در رقابت‌های داخلی هم خوش درخشیدند و روی هم رفته در نیم فصل ۱۷ گل برای تیم خود وارد دروازه حریفان کردند.

نخستین دوره جام باشگاه‌های جهان با حضور ۳۲ تیم قرار است سال ۲۰۲۵ برگزار شود و سپاهان به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا اگر بتواند عنوان قهرمانی را در این دوره کسب کند، جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست خواهد آورد.

منبع: مهر
کدخبر: ۸۰۳۰
ارسال نظر