کدخبر: ۳۷۳۵۷

بودجه تبلیغات در ایران به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید!

بر اساس یک نظرسنجی گسترده بودجه تبلیغات در ایران به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بودجه تبلیغات در ایران به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید!

به گزارش 24 آنلاین، بر اساس یک نظرسنجی گسترده از صاحبان رسانه، شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوران بازاریابی، بودجه تخمینی صنعت ارتباطات بازاریابی کشور در سال ۱۴۰۳ به رقم خیره‌کننده ۶۰ هزار میلیارد تومان (۶۰ همت) رسید.

رقمی که نشان از تحول عمیق در نگاه برندها به تبلیغات و بازاریابی دارد.

طبق تحلیل‌ها، تبلیغات در فضای دیجیتال با رشد انفجاری ۵۰ درصدی، بیشترین سهم از افزایش بودجه را به خود اختصاص خواهد داد.

این یعنی برندها بیش از هر زمان دیگری به قدرت رسانه‌های دیجیتال ایمان آورده‌اند.

در مقابل، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی تنها ۱۰ درصد رشد را تجربه می‌کنند و تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات حتی با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو خواهند شد.

کدخبر: ۳۷۳۵۷
ارسال نظر