کدخبر: ۳۴۰۷

این فوق ستاره از یک دنیای دیگر آمده است!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، از عملکرد درخشان جود بلینگام در ترکیب این تیم تمجید کرد.

این فوق ستاره از یک دنیای دیگر آمده است!

به گزارش پایگاه خبری 24، بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده و عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است.
این بازیکن در همین مدت موفق شده دو جایزه ارزشمند کوپا و گلدن بوی را به دلیل نمایش خوبش به دست آورد و بسیاری معتقد هستند که او به زودی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد.
این ستاره انگلیسی امیدوار است که با کمک به رئال برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان و همچنین درخشش در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بتواند به این افتخار دست پیدا کند.

رئال مادرید باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش برود و هواداران این تیم امید دارند که درخشش او به صعود تیم محبوب‌شان به مراحل بعدی کمک کند.
کاپلو در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره درخشش بلینگام در ترکیب تیم سابقش اظهار داشت: "رئال مادرید پدیده خارق العاده‌ای به نام جود بلینگام دارد. این بازیکن از دنیای دیگری آمده است. 
این بازیکن ۲۰ ساله‌ای است که توانسته در باشگاهی بزرگ مانند رئال مادرید همه را تحت تاثیر قرار دهد. این که چنین بازیکنی بتواتد چنین نمایشی ارائه دهد خارج از قانون و قاعده و فوق العاده است."

منبع: ورزش3
کدخبر: ۳۴۰۷
ارسال نظر