کدخبر: ۱۵۵۲۳

بازیکن دورتموند: رئال شانس بیشتری دارد اما جام برای ما دور نیست

کاپیتان بوروسیا دورتموند اعتراف کرد که شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بیش‌تر است با این حال او و هم تیمی‌هایش به کسب جام فکر می‌کنند.

بازیکن دورتموند: رئال شانس بیشتری دارد اما جام برای ما دور نیست

به گزارش 24 آنلاین، بوروسیا دورتموند شگفتی ساز بزرگ فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بود که با شکست پاری سن ژرمن در نیمه نهایی جواز صعود به فینال را به دست آورد.

دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه هفته آینده به مصاف رئال مادرید می‌رود و این شانس را دارد که بعد از ناکامی در فینال ۲۰۱۳ برابر بایرن مونیخ این بار برابر رئال مادرید به پیروزی برسد و جام را بالای سر برد.

امره چان یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بوروسیا دورتموند است که بعد از مارکو رویس کاپیتان تیم است.

این بازیکن ترک تبار در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند داشت، درباره بازی با رئال گفت: همه می‌دانند که رئال مادرید شانس بیش‌تری برای پیروزی و قهرمانی دارد و ما مشکلی با این موضوع نداریم با این حال به زمین می‌رویم و می‌گویم جام از ما دور نیست. 

او ادامه داد: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. همگی برای قهرمانی دورتموند تلاش می‌کنیم و به خود فشار می‌آوریم. باید دید که در نهایت ثمره تلاش ما چه خواهد بود. برای موفقیت باید صبور بود و به خود اعتماد داشت. ما هم به خود اعتماد داریم و هم صبر کرده‌ایم. بعد از ۱۱ سال دوباره به بازی فینال رسیده‌ایم. صبر کردن و انتظار کشیدن بسیار سخت است. بدترین چیز انتظار کشیدن تا بازی فینال است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۱۵۵۲۳
ارسال نظر