کدخبر: ۵۸۰۴

ژاوی اخراج می‌شود اگر...

به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا، بارسلونا تنها در صورتی ژاوی را اخراج می‌کند که آبی‌-اناری‌ها در پایان فصل نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

ژاوی اخراج می‌شود اگر...

به گزارش پایگاه خبری 24، بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا نمایشی ناامیدکننده برابر رئال مادرید داشت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. شکست سنگین برابر رئال مادرید باعث شد تا انتقادهای زیادی از ژاوی مطرح شود و حتی بحث اخراج او هم پیش کشیده شده است.

روزنامه اسپورت در گزارشی به احتمال اخراج ژاوی پرداخت و نوشت: دکو، مدیر ورزشی، لاپورتا، رئیس، و اعضای هیات‌مدیره باشگاه بارسلونا تصمیمی برای اخراج ژاوی ندارند و تعویض سرمربی را در این شرایط اصلا جایز نمی‌دانند.

اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت: بارسلونا با وجود شکست در سوپرجام در دیگر جام‌ها شانس قهرمانی دارد. شاگردان ژاوی هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لالیگا و جام حذفی شانس قهرمانی دارند و به همین خاطر ژاوی به کارش ادامه خواهد داد. این سرمربی تنها در صورتی اخراج می‌شود که وضعیت تیم در لالیگا به خطر بیافتد و نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد.

بارسلونا در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار و با تیم پنجم که اتلتیکومادرید است تنها سه امتیاز فاصله دارد و این نشان می‌دهد که وضعیت ژاوی در لالیگا هم خطرناک است.

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۸۰۴
ارسال نظر