کدخبر: ۱۲۸۳۳

رئیس سیا: اگر اطلاعات ما نبود مقابله اسرائیل با حمله ایران به شکست منجر می‌شد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که حمله شنبه گذشته ایران به رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین حملات پهپادی و موشکی بود که جهان آن را مشاهده کرد. ما از اسرائیل دفاع کردیم و به آنها برای مقابله با این حمله کمک کردیم، امروز ایران با محدود شدن صادرات خود و افزایش تحریم‌ها تاوان این اقدام را پرداخت می‌کند.

رئیس سیا: اگر اطلاعات ما نبود مقابله اسرائیل با حمله ایران به شکست منجر می‌شد

به گزارش 24 آنلاین، در همین زمینه ولیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز اعلام کرد: اگر اطلاعات و حمایت‌های ما و شرکایمان نبود مقابله اسرائیل با این حمله با شکست مواجه می‌شد. حمله ایران به اسرائیل در نهایت شکستی بزرگ محسوب می‌شود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه پس از اینکه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حمله ادعایی در داخل ایران را "مسخره" خواند، خواستار برکناری فوری او شدند. آن‌ها تاکید کردند بن گویر با این اظهارات جان فرزندان ما را به خطر می‎‌اندازد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم. منبع مذکور همچنین مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم. این منبع بیان کرد که ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که سکوت کامل نتانیاهو در هفته جاری، نشان دهنده دردسر استراتژیک و سیاسی است که حمله ایران (به اراضی اشغالی) برای او ایجاد کرده است.

منبع: مشرق نیوز
کدخبر: ۱۲۸۳۳
ارسال نظر